سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی روز

خوشحال باشید که انجامش دادید!

    نظر

خوشحال باشید که انجامش دادید! - آبی روز


 

  • خوشحال باشید که انجامش دادید! - آبی روز

    اختصاصی آبی روز: همیشه پیش از آن که شروع به انجام کاری کنید از خودتان یک سوال ساده بپرسید. آیا من یک هفته دیگر یا یک سال دیگر از انجام دادن این کار خوشحال خواهم بود؟
    به یاد داشته باشید ممکن است اکنون به نظر برسد برای به ثمر رساندن این کار سختی ها و مشکلات زیادی بر سر راهتان قرار دارد، اما در عین حال فراموش نکنید شاید اکنون بهترین زمان و یا تنها فرصتی است که در اختیار دارید و بعدها با از دست ندادن این فرصت از خودتان ممنون خواهید بود.
    اگر می دانید در آینده از انجام این کار خوشحال خواهید بود پس بدون هیچ ترس و واهمه ای به پیش بروید و از هیچ کاری برای به سرانجام رساندن آن کوتاهی نکنید.
    اما اگر احتمال می دهید بعدها از انجام دادن این کار پشیمان خواهید شد پس به دنبال هدفی سازنده تر و خلاقانه تر بگردید که زندگی را برایتان پربارتر کند.
    اکنون این فرصت و شانس را دارید تا تعیین کنید هنگامی که در آینده به عقب بر می گردید و امروز را به یاد می آورید چه احساسی به شما دست خواهد داد . پس از این فرصتتان درست استفاده کنید تا بعدها با یاد آوری چنین روزی احساس قدردانی و لذت به شما دست دهد.
    امروز و در این لحظه با تمام وجودتان زندگی کنید درحالی که چشم انداز آینده را در ذهن خود مجسم می کنید و از تصمیم درستی که می گیرید خوشحال باشید.