سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی روز

آزادی خود را جشن بگبرید!

    نظر

آزادی خود را جشن بگبرید! - آبی روز


 

  • آزادی خود را جشن بگبرید! - آبی روز

    آبی‌روز: همه افراد در هر شرایطی از آزادی نسبی در زندگی برخوردارند و باید به شیوه درست قدردان این آزادی باشند و آن را جشن بگیرند.
    آزادی انتخاب خود را با انجام انتخاب‌هایی درست و عاقلانه جشن بگیرید. آزادی عمل خود را با عمل کردن بر اساس بالاترین ارزش‌ها و بهترین نیات و اهداف جشن بگیرید.
    شما آزادید هر آنچه دوست دارید به ذهن و من درون خود بگویید اما تنها با گفتن حقایق و با سخن‌گفتن از روی محبت و عشق با من درون است که می‌توانید قدردان این آزادی باشید.
    شما آزادید هر رویائی که دوست دارید دنبال کنید اما تنها با دنبال کردن رویاهایی که ارزش منحصر به فردی به شما خواهند داد می‌توانید این آزادی را جشن بگیرید.
    به یاد داشته باشید آزادی تعهد نیز با خود بهمراه خواهد آورد. زیرا اگرچه در انتخاب مسیر زندگی آزاد هستید اما در عین‌حال برای هرآنچه که انتخاب می‌کنید و برای هرآنچه که درنهایت اتفاق می‌افتد مسئول هستید.
    آزادی قدرتمند و شگفت‌انگیز است بهترین فرصت‌ها را در زندگی فراهم می‌کند. قدرت آزادی از خواست و میل فرد به قبول مسئولیت نشأت می‌گیرد و بدون مسئولیت آزادی معنا و قدرتی نخواهد داشت.
    آزادی خود را جشن بگیرید و از این آزاد زندگی کردن برای تحقق بزرگترین دستاوردها در زندگی استفاده کنید.
    آزادی سرشار از وعده‌ها و تعهدات بی‌پایان است پس با تحقق بخشیدن به بزرگترین وعده‌ها و پذیرفتن تعهداتی که از پس آن برمی‌آیید قدردان آن باشید.