سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی روز

بگذارید ثروت زندگی از آن شما شود!

    نظر

بگذارید ثروت زندگی از آن شما شود! - آبی روز


 

  • بگذارید ثروت زندگی از آن شما شود! - آبی روز

    آبی‌روز: اگر قرار باشد به شما 10 میلیارد تومان پول داده شود و تنها شرط برای بدست آوردنش این باشد که ابتدا توضیح دهید قصد دارید با این پول چه کار کنید آیا از عهده قبول این پیشنهاد بر‌می‌آمدید؟ آیا توانایی آن را داشتید که با این پول دست به کار باارزشی بزنید؟

    زندگی هر روز به شما یک فرصت پیشنهاد می‌دهد که از هر مقدار پولی بسیار بیشتر می‌ارزد. با این حال اغلب اوقات در به دست آوردن این فرصت شکست می‌خورید زیرا نمی‌توانید تعیین کنید که باید چه استفاده‌ای از آن بکنید و در چه مسیری گام بگذارید.
    علت آن نیست که شما نمی‌دانید چه باید انجام دهید بلکه علت آن است که شما باور ندارید قادرید در مسیری که واقعا طالب آن هستید حرکت کنید.
    وقتی انتظار دارید زندگی در بهترین حالت آن باشد قطعا می‌دانید که از زندگی چه توقعی دارید و قطعا دست یافتن به این توقع که خواست شماست امکانپذیر است. در هرچه که دوست دارید یا ندارید، در هر اعتقاد و عقیده‌تان، در هر سرخوردگی و در هر لذت، شما می‌دانید که انتظارتان چیست.

    پس اعتراف کنید می‌دانید به دنبال چه هستید، اعتراف کنید خواسته‌های شما در زندگی چیست و بگذارید که در مسیر انجام آن قرار گیرید و انرژی ناشی از شور انجام همه آنچه خواست شماست را برای به عرصه عمل رساندش صرف کنید. پس به هر آنچه که دوست دارید عشق بورزید و با تمام وجود از آنچه که واقعا دوست دارید باشید، لذت ببرید.
    زندگی هر روز به شما ثروت بی‌نظیری پیشنهاد می‌دهد و همه آنچه که باید انجام دهید تنها این است که به خود اجازه دهید این ثروت را بخواهید و بپذیرید. پس از همین امروز پیشنهاد زندگی را از دست ندهید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.