سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی روز

ممنون ناکامی ها و شکست هایتان باشید!

    نظر

ممنون ناکامی ها و شکست هایتان باشید! - آبی روز


 

  • ممنون ناکامی ها و شکست هایتان باشید! - آبی روز

    همیشه ممنون شکست ها و ناکامی هایتان باشید زیرا منجر می شوند تا در شما نیرو و انگیزه ای مضاعف ایجاد شود. از شکست ها ممنون باشید و بگذارید برای انجام کارهای مثبت و تاثیرگذار شما را تحریک کنند.

    به جای غصه  خوردن بخاطر شکست هایتان بنشینید و بر عواملی که منجر به ایجاد آنها شده اند تمرکز کنید. به جای اینکه اجازه دهید شکست ها شما را از پا درآورند، بگذارید شما را به سوی اقدامات اندیشمندانه و مفید هل دهند.
    از این رو به جای مبارزه و ایستادگی دربرابر شکست هایتان آنها را احساس کنید و از آنها بیاموزید. شک نداشته باشید که برای به وجود آمدن این شکست ها دلیلی وجود دارد پس بنشینید و به دنبال این دلایل بگردید و  جنبه های مثبت شکست هایتان را پیدا کنید.
    بسیاری از مواقع این شکست ها انسان را به سمت تغییراتی سوق می دهند که زندگی او و چه بسا دنیای او را تغییر می دهند. شکست ها باعث می شوند تا شما بهتر متوجه شوید که واقعا به چه چیزی اهمیت بیشتری دهید.
    مطمئن باشید ناکامی ها چیزی بیشتر از احساسی ناخوشایند در بردارند. ناکامی ها می توانند یک دستیار ارزشمند برای هل دادن زندگی شما به سمت پیشرفت و تعالی باشند.
    به جای اینکه اجازه دهید شکست ها و ناکامی ها شما را از پای درآورند و  باعث خشم و عصبانیت شما شوند بگذارید که به شما خدمت کنند. بگذارید این شکست ها شما را به سمت جایگاه واقعی که باید به آن دست پیدا کنید هدایت کنند.