سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی روز

تا می توانید مثبت باشید!

    نظر

تا می توانید مثبت باشید! - آبی روز


 

  • تا می توانید مثبت باشید! - آبی روز

    اختصاصی آبی روز: مثبت بودن یک انتخاب است که شما با انتخاب این رویه در واقع خود را به بهترین احتمالات ممکن متصل می کنید. مثبت اندیشی همچنین بگونه ای شگفت انگیز شما را به فردی خلاق تبدیل می کند.

    از این رو حتی زمانی که دلیل خوبی برای مثبت بودن و مثبت اندیشی وجود ندارد شما بازهم مثبت باشید. زیرا خود این مثبت اندیشیدن است که شما را برتر و از دیگران متمایز میکند و قدرت اثربخشی بی نظیری به شما خواهد داد.

    وقتی مسائل خودشان مشکل هستند آیا شما واقعا می خواهید با منفی بودنتان آنها را سختر نیز کنید؟ همیشه به گونه ای واقع بینانه به چرایی موقعیت پیش آمده بنگرید و سپس برای پشت سر گذاشتن آن با دیدی مثبت اندیش قدم بردارید.
    مطمئن باشید در نهایت همیشه کسی هست که می خواهد همه چیز را بهتر کند و آن شخص ممکن است کسی جز خود شما نباشد. با دیدی مثبت فکر کنید تصمیم بگیرید، ببینید،عمل کنید تا بتوانید سرمایه های خوب و معنادار خلق کنید.
    با مثبت بودن، شما قدرتمند، مفید، شکرگزار، مهربان و بگونه ای شگفت انگیز و خالصانه مثمر ثمر خواهید بود. پس از همین لحظه مثبت اندیشی را انتخاب کنید و حقیقتا دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنید.